Διαδικτυακή συνέχεια του βιωματικού εργαστηρίου: «Το σχολείο που μας χωράει»

Τα  μέτρα για την προστασία από τη νέα νόσο του κορωνοϊού που βιώσαμε όλοι και όλες μας το τελευταίο χρονικό διάστημα, έφεραν στην επιφάνεια, για ακόμα μια φορά, τις πολύ έντονες δυσκολίες που αντιμετωπίζει η LGBTQI+ κοινότητα και κυρίως τα έφηβα και τα νέα ενήλικα άτομα, αλλά και την αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία που παρουσίασε η Γενική Γραμματεία Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων. Αυτά τα θέματα ενίσχυσαν ακόμα περισσότερο την απόφαση της επιστημονικής ομάδας του  Κέντρου Πρόληψης «ΝΗΡΕΑΣ»  να συνεχίσει -μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας- τις συναντήσεις με τους/τις εκπαιδευτικούς, που είχαν δηλώσει συμμετοχή στο βιωματικό εργαστήρι: «Το σχολείο που μας χωράει – Ενδυνάμωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών στην πρόληψη των διακρίσεων και του αποκλεισμού με άξονα την ταυτότητα – έκφραση – χαρακτηριστικά φύλου και τον ερωτικό/σεξουαλικό προσανατολισμό», το οποίο είχε διακοπεί λόγω των πρόσφατων μέτρων. Το εργαστήριο στοχεύει: α) στην ευαισθητοποίηση και την ενδυνάμωση των φορέων της σχολικής κοινότητας σχετικά με την πρόληψη του σχολικού αποκλεισμού και των διακρίσεων που συνδέονται με το φύλο, την ταυτότητα, τα χαρακτηριστικά, την έκφραση φύλου και τον ερωτικό/σεξουαλικό προσανατολισμό, β) στην επαφή των εκπαιδευτικών με ζητήματα σεξουαλικότητας, έμφυλων ταυτοτήτων, διακρίσεων, στίγματος, προκαταλήψεων και έλλειψης ορατότητας που συνδέονται με αυτά και γ) στην υγιή διαχείριση σχετικών θεμάτων που ανακύπτουν και στην ενημέρωση για καλές πρακτικές υποστήριξης, βασισμένες στα σύγχρονα επιστημονικά δεδομένα, ως εργαλεία πρόληψης μέσα στη σχολική κοινότητα. Το εργαστήριο προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί μέσα στο Μάιο. Υπεύθυνη του βιωματικού εργαστηρίου είναι η κα. Έφη Γεωργακοπούλου, ψυχολόγος, στέλεχος πρόληψης.